מטיילים כותבים על טיול באלבניה ומונטנגרו

מטיילים כותבים

מכתבי מטיילים על טיולי אלבניה ומונטנגרו

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

טיול אטובוס, מונטנגרו- אלבניה, הגיל השלישי (היו אתי גם בבולגריה), חצי פנסיון,  21-28/10/22 (7 ימים)

הגשר בטירנה (וודאפון)

מתוך הווצאפ: *תודה מיוחדת למשה מיטלמן ולמשה מוסק שברור היה לכולנו שהשקיעו מזמנם כדי שהטיול יהיה מוצלח. נהניתי (אתי).
*שלום לכולם. היה לי עונג להכיר אתכם כיחידים וכקבוצה. הרגשתי שאני חלק ממשפחה חכמה וחמה. (חנה ת.)
* למדריכנו היקר משה מיטלמן! תודה שעשית לנו סדר בראש. המח צריך לעבד הרבה נתונים....

מול סווטי סטפן

* עכשיו שעשנתי קצת ונחתי הגיע הזמן להגיד שנהנתי בחברתכם כל אחד ואלחת בנפרד וכולם ביחד. החוויה תשאר עמי ובתוכי....(חנה א.)
*אני מאד שמחה יצאתי לטיול. פגשתי אנשים שלא יכולתי להכיר בשום דרך אחרת. אני מצפה לטיול המשותף הבא (תקוה).
* נהניתי מהטיול למרות הכאבים. פגשתי אנשים נהדרים ועל כך תודה לך משה ולכל המארגנים. (זאב)
*היה טיול מהנה-נופי סתיו- הסטוריה. הכרנו אנשים כלבבינו, תודה לחוזה הטיול ולכל מי שיזם וכמובן למנהיג- משה מיטלמן (חגי).

טיול ג'יפים, אלבניה (נחיתה והמראה ממונטנגרו), 8 ימים, 4 זוגות (טיול שלישי אתי), מדריך מקומי , ספטמבר 2022:

טיול חברים למונטנגרו, שילוב מיניוואן+ג'יפים, מדריך/נהג מקומי, 6 ימים 17-22/5/22

סיכום קצר של הטיול ופידבק:
מדינה יפה מאוד. המקומות היו יפים מאוד. המסלול כלל את האתרים היפים. גנטי היה שירותי ומאוד נחמד. הרפטינג היה טוב בנהר מהמם. לא סוער מדי ולא רגוע מדי. המלון בקולאשין ופודגוריצה היו סבבה בהחלט. היום שעברנו מפודגוריצה לבודווה היה מאוד גשום, אז לא ראינו כל כך דברים בדרך לצערי.
פידבק על שני דברים שפחות טובים: הג'יפים – היו באזור יפה מאוד. אך לא היה ג'יפים כמו שעשינו בבולגריה למשל. זה היה טיול שבילים. אנו אוהבים מדי פעם גם אתגרי שטח. המלון בבודווה היה נקי וחדש, אך לא כל כך מרכזי.

בכל מקרה תודה רבה על הארגון והטיפול בדברים. החוויה היתה טובה🙏🏼

כן. אה שכחתי – גם המקומות של האוכל היו טובים אותנטיים (ביום הראשון בצהריים ובטיול השטח).

עוד משהו על המדינה -מדינה מאוד יפה ונופים יפים יפים. לא מאוד שוקקת מבחינת פאבים, צעירים וכו'.

אורן ב.

טיול אוטובוס, גיל שלישי, אלבניה - קוסובו- מקדוניה (נחיתה והמראה מטירנה), 11 ימים, מדריך ישראלי+ מקומי בכל מדינה, אוקטובר 2019:

טיול זוגי, מקדוניה-אלבניה (נחיתה בסופיה חזרה מטירנה-1380 ק"מ), 12 ימים, מדריך מקומי בכל מדינה, אפריל-מאי 2019:

אין מה להשוות בין מקדוניה לאלבניה ביופי. טוב שהתחלנו במקדוניה, האוכל המקדוני טעים יותר. הנופים יותר ממדהימים! אחרי יום וחצי אנחנו מרגישים כמו אחרי טיול ארוך. אני לא צריכה לספר לך על המקומות שביקרנו בהם רק לומר שהכל עולה על הציפיות שלנו. מקדוניה היא כמו סנדוויץ׳ ואלבניה כמו ארוחת גורמה……….