טיול כוכב מסופיה- מותאם לנכים

דגל-בולגריה

הוואן (רנו מאסטר ) מיועד לעד 2 כסאות גלגלים ו-4 מלווים + נהג/מדריך

במרחק טיסה של שעתיים וקצת בלבד מגיע המטייל לבירת הבלקן,צומת הדרכים בין אסיה לאירופה.טיול בבולגריה הוא ביקור בחבל ארץ הצועד צעדים איטיים אל אירופה המודרנית אך עדיין לא נמצא במועדון היורו. בולגריה היא שילוב של טבע יפהפה ואווירה מדבקת של שמחת חיים, פולקלור מקומי, אוכל משובח ויין ובירה זולים ממים. במהלך הטיול נחשף לחוויות רבות , נכיר את בולגריה ונלמד לאהוב את נופיה, אנשיה ותרבותה. הטיול מותאם לאנשים עם כיסא גלגלים או כלי תנועה אחר.

מסלול טיול- 6 אפשרויות

 

הערה: הטיול בנוי ככוכב כך שסדר הימים יכול להשתנות לפי רצונכם או לפי מזג האוויר, כמו כן ניתנו יותר ימים מהנדרש כדי שתהיה לכם יכולת בחירה בין אלטרנטיבות.

דרומה מסופיה

יום 1 *- סופיה- רכס הרילה המערבי- מנזר רילה (האתר החשוב ביותר לבולגרים, טועמים מיקיצי (ספינג' בולגרי)- ספרבה בניה (הגייזר היחידי בבולגריה) –  סופיה .

יום 2 רכס הויטושה (ההר הירוק תמיד של סופיה) – תצפית על העיר,  אתרים כגון: "גשרי הזהב" (נהר האבנים), כנסיית בויאנה (ציורי קיר שהקדימו הרנסנס) או לחילופין , גן הפעמונים (המוקדש לילדים מכל העולם)  וכד' (מסעדת פולקלור).

 

מזרחית מסופיה

 יום 3* – סופיה- נסיעה בין כפרים או כביש מהיר – פנגורישטה (אוצר הזהב התראקי) – קופריבשטיצה (כפר/מוזיאון צבעוני ומיוחד)- סופיה.

 

יום 4* – סופיה- פלובדיב (העיר השנייה בגודלה בבולגריה, רובע יהודי ובית הכנסת, גן העיר, מדרחוב תוסס ועוד)- סופיה.

 

מערבית מסופיה

יום 5 – סופיה – מערב הויטושה (תצפית על העיר, גשרי הזהב)- קיוסטנדיל (מוזיאון פשב ס.יו"ר הפרלמנט שהציל יהודי בולגריה בשואה, מרכז העיר, מדרחוב)- סופיה.

 

סיור בסופיה: סיור אתרים או/ו סיור תרבות וטעימות

יום 6 – סיור עם כיסא גלגלים במרכז סופיה, הסיור יכלול את האתרים היפים והמרכזיים של בירת בולגריה: קתדרלת אלכסנדר נייבסקי, כנסיית סופיה הקדושה, גן פסלי השואה, התיאטרון הלאומי, ארמון המלך, משכן הנשיא, הרוטונדה, עתיקות מהתקופה הרומית/ביזנטית , המרחץ התורכי (שהפך למוזיאון העיר), השוק המקורה, שוק הנשים ובית הכנסת.

הערה: המסלולים המסומנים ב-* הם לא פחות משעה וחצי-שעתיים נסיעה מסופיה.

 

הערה: יתכנו שינויים במסלול בהתאם לזמני הטיסות, לתנאי מזג האויר, תכתיבי שטח ושיקולי המדריך.

תנאים ומחירים

לפרטים וייעוץ חינמי צרו קשר -

*  כוכבית אדומה – חובה למלא את הפרטים

דילוג לתוכן