טיול ג'יפים - צפון אלבניה, מונטנגרו, קוסובו – 7 ימים מלאים

תכנית שלדית בלבד, מיועד לקבוצות סגורות בלבד (אין הרשמה פתוחה)

אלבניה (5 לילות), מונטנגרו (1 לילה) קוסובו (1 לילה)-  7 לילות 

טיול שונה ומיוחד 4X4, מקיף ומעגלי היוצא מאלבניה דרך האלפים האלבניים, נכנס למונטנגרו ממשיך לקוסובו וחוזר לאלבניה לצד השני של הרכס ובסיום לטירנה בירת אלבניה. 3 מדינות , אבל ההרים והנחלים אינם מתחשבים בגבולות אלה בבלקן, מדינות שכנות אחת לשנייה אך שונות באופיין ובדתן. זהו טיול מקיף העובר בנופים מגוונים, חוצה הרים, עמקים, אגמים ונהרות ומגיע לערים, כפרים ואתרים היסטוריים והכי חשוב תושבים מקומיים ומסורות עתיקות. טיול בו נפגשות תרבויות עתיקות עם הווה לא פשוט ולא פתור ותרבות עכשווית המשילה מעליה את זיכרונות העבר הקומוניסטי. כל עונה מאופיינת בצבעים שונים, פריחה שונה ותופעות טבע שונות משלכת ועד שלג אבל חלק חשוב מההנאה זה להיות עם החברים או המשפחה כמובן.
 
חשוב: הטיול הוא פרטי שלכם ואתם יכולים לקבוע הקצב וסדר העדיפויות שלכם לפי רצונכם. יש יותר אתרים כדי שתהיה לכם אפשרות בחירה בעצה אחת עם המדריכים.

מסלול טיול

* מסלול מדויק יותאם לפי הטיסות

יום  1 – טיראנה- שקודר
      
נסיעה מטירנה בירת אלבניה עם הג'יפים לעיר הגדולה בצפון אלבניה- ארוחת צהריים כפרית (חקלאות תיירותית)- שקודר (טירת רוזפה, תצפית על אגם שקודרה, מדרחוב, עיר של כל הדתות והשפעה איטלקית חזקה).

יום 3 – תט'- רזמה 

רזמה- תט' (סיור בכפר, נושא נקמת הדם,עליה לתצפית) – עמק בוגה (נסיעה בנוף בראשיתי) – פארק רזמה (נוף פסגות אלפיני, יערות ובעלי חיים) 

יום 4- רזמה- אנדריצ'ביצה

אנריצ'ביצה- פארק רזמה- עמק קלמנד 
(נהר, כפרים מיוחדים)– לפושה (טרק קצר)– מונטנגרו (האגם הכחול, מוזיאון מקומי)– אנדריצ'ביצה (מעל נהר לים, מוקפת הרים הגבוה ביותר קומובי 2461 מ')

יום 5- אנדריצ'ביצה- פץ'

פץ'- קוסובו– מקורות נהר הדרים (ארוחת דגים)– מנזר דצ'אני (אתר מורשת עולמית, הכי חשוב לסרבים)- פץ' (פג'ה)  צפון קוסובו, עיר במחלוקת, קניון רוגובה)

יום 6- פץ'- ולבונה

פץ'- מנזר דצ'אני (אתר מורשת עולמית, קדוש לסרבים)- ג'קובה (מוסלמי, שוק)- בג'ראם קורי (ע"ש הגיבור האלבני, ארוחת אותנטית)- קרם (נסיעה נופית בהרים המקוללים)- עמק ולבונה (שמורת טבע)

יום 7- ולבונה- טירנה

ולבונה- פיירזה (נסיעה קסומה במעבורת באגם קומאני, הפיורד של אלבניה)- קרויה (מבצר ומוזיאון סקנדרבג הגיבור האלבני, שוק, חסיד אומות העולם, ארוחה)- טירנה 
יום 8 – טירנה- ת"א

טירנה– (סיור בעיר היפה, ביקור בבונקר, עליה בכבל להר דאיטיתצפית על טירנה, זמן חופשי )  – ת"א

הערה: יתכנו שינויים במסלול לפי מועדי הטיסות  ובטיול עצמו עקב תנאי מזג האוויר, תכתיבי שטח, העדפותיכם והמלצות המדריך .

ניתן לעיין במכתבי מטיילים ובתמונות נוספות מתוך אלבום התמונות באתר.

תנאים ומחירים

לפרטים וייעוץ חינמי צרו קשר -

*  כוכבית אדומה – חובה למלא את הפרטים

דילוג לתוכן