סמל אלבניה

טיול משפחות באלבניה - אוטובוס+ג'יפים/מיניוואנים- שנת 2020

חצי פנסיון, 7 ימים מלאים – נסיעה משולבת- תכנון שלדי

תכנית שלדית בלבד, מיועד לקבוצות סגורות בלבד (אין הרשמה פתוחה)

אוטובוס (5 לילות) ג'יפים/מיניוואנים (2 לילות) – סה"כ  7 לילות 

אלבניה, מדינה מוסלמית לייטהייתה עד נפילת הקומוניזם המדינה הסגורה ביותר באירופה נפתחת עכשיו לעולם עם רצון עז ל"טרוף" את החיים, לבלות ולהתקדם כמה שיותר מהר. טיול זה נבנה במיוחד למשפחות תוך שילוב נסיעה באוטובוס וגם במיניוואן/ג'יפים (אין דרך אחרת להגיע לאלפים האלבנים). זהו טיול המתרכז בצפון אלבניה ועובר בנופים מגוונים, חוצה הרים (האלפים הדינרים), עמקים, אגמים ונהרות ומגיע לערים, כפרים ואתרים היסטוריים. הטיול משלב במסגרתו גם אטרקציות עבור הילדים. הקיץ היא עונה טובה מאד מבחינת מזג האוויר ומאפשר גם רחיצה בים, בנהרות ובאגמים. הטבע נמצא בשיא פריחתו אבל חלק חשוב מההנאה זה להיות עם החברים והמשפחה כמובן.

מסלול טיול

* דוגמא של טיול שנבנה לקבוצה (הורים וילדים) מהצפון

יום  1 – טיראנה

ת"א- טירנה (נחיתה בטירנה בירת אלבניה בשעה 17:30 בטיסה ישירה של ישראייר) , לינה בטירנה. מלון 4* במרכז העיר.

יום 2 – טירנה – דרום – טירנה

טיראנה – אלבסן (מצודת העיר העתיקה) – בראט (מבצר העיר, שכונת 1000 החלונות, גשר ושכונת גוריצה, טקה של הבקטאשים)- דורס (עיר נמל, רחצה בים) – טירנה

יום 3 – טיראנה 

סיור רגלי באתרים המרכזיים של טירנה, בונקר 2 ) – רכס דאיטי (עליה ברכבל, תצפית על טירנהמגוון פעילויות כגון: סוסים, טיפוס, מכוניות מרוץ ועוד )- –טיראנה

יום 4 – טירנה – שקודר


טירנה – קרויה (מבצר סקנדרברג, באזאר תורכי ) – פישטה (כפר תיירותי מבוסס חקלאות, ארוחת צהריים מיוחדת) – שקודרה (סיור ערב במדרחוב, מסעדת פולקלור) . מלון 4* במרכז קרוב למסגד. 

יום 5 – שקודר – תט' (ג'יפים/מיניוואנים)

שקודרה (ביקור במקום יצור המסכות לפסטיבל ונציה, טירת רוזפה, שיט באגם שקודרה הגדול בבלקן ומשותף עם מונטנגרו) – אלפים אלבניים (נסיעת נוף יפהפייה במיניוואנים או ג'יפים) – כפר תאת' (סיור בין בתי הכפר הציורי המוכר ככפר לשימור, שווקים, מגדלי נקמת הדם (קולה)). לינה בבית כפרי בתאת'.
 
אפשרות ב: הגעה למזרח האלפים האלבניים 
שקודרה – פיירזה (נסיעה קסומה במעבורת באגם קומאני, הפיורד של אלבניה) – עמק ולבונה – ולבונה (כפר)

יום 6- תאט' (האלפים האלבניים)

תאת' והאזור- יום טבע (טיולים באזור ההררי של ההרים המגיעים לגובה 2700 מ', הליכה של 45 ד למפל גרונאס בקניון, הליכה או רכיבה על פרדות/סוסים אל ה"עין הכחולה" ועוד)אירוח ולינה בכפר תאת'.

המשך אפשרות ב: 
ולבונה– פארק לאומי- מפל מים (הליכה)- הטחנה– מעבר לקוסובו – פריזרן (עיר קוסמופליטית מעניינת עם קהילה יהודית קטנה)- טירנה

יום 7- תאט' – טירנה

יום 7 – תאט' – הים האדריאטי (רחצה בים)- טירנה (החזרת המיניוואנים/ג'יפים, צ'ק אין במלון). לינה בטירנה (מסיבת סיום ערב אחרון, סיור ערב).

יום 8 – טירנה- ת"א

(12/7) – טירנה – (נשים בקניות הילדים בפארק ספורט הרפתקאות הגדול ביותר באלבניה) – ת"א (טיסת ישראייר היוצאת בשעה 18:30 ונוחתת בשעה 22:15).
 

הערה: יתכנו שינויים במסלול לפי מועדי הטיסות  ובטיול עצמו עקב תנאי מזג האוויר, תכתיבי שטח, העדפותיכם והמלצות המדריך

תנאים ומחירים

לפרטים וייעוץ חינמי צרו קשר -

*  כוכבית אדומה – חובה למלא את הפרטים

דילוג לתוכן