בולגריה היפה - בירת הבלקן

דגל-בולגריה

טיול כוכב – טרקטורונים – סופ"ש קצר לקבוצה קטנה (דוגמא לטיול)
מתאים גם לטיולי תמריץ (Incentive)

במרחק טיסה של שעתיים וקצת בלבד מגיע המטייל לבירת הבלקן, אל חבל ארץ טבעי השומר על מסורות קדומות וצועד צעדים איטיים אל אירופה המודרנית ומטבע היורו. עיתוי הטיול מאפשר לחוות את הסתיו עם מזג אויר נוח וגווני שלכת מצהוב ועד אדום. הטיול יוצר הזדמנות חד פעמית להגיע לכפרים ציוריים שהזמן עצר בהם מלכת, נופי טבע בראשיתיים, יערות עד והכול באווירה מדבקת של שמחת חיים, פולקלור מקומי, אוכל משובח, יין מקומי ובירה טובה וזולה ממים. טיולנו, הוא טיול כוכב, יתרכז בצד הדרומי של רכס הרילה, על מאפייניו האלפיניים, שהוא הגבוה והאתגרי ברכסי בולגריה. בסוף היום נתפנק במסעדת המלון, בסאונה ובאדי המרחץ הטורקי.

הערה חשובה: טיול זה נבנה עבור קבוצה מסוימת עם דרישות מסוימות אך כמובן ניתן לבנות טיולי טרקטורונים גם ברכס הבלקן ורכס הרודופי וגם כחלק מטיול אחר כגון טיול ג'יפים, טרקים וכד'.

מסלול טיול (דוגמא)

יום 1 –יום ה' (3.10)-ת"א – סופיה- גודלבו
טיסת סדירה ביום ה' שעה 19:50, הגעה לסופיה ב- 22:30. העברה במיניבוס למלון כפרי הממוקם למרגלות רכס הרילה כ-10 ק"מ צפונית לבאנסקו.

יום 2-3- יום שישי-שבת
מגוון של 4 מסלולים שונים ויפים בשיפולי דרום רכס הרילה (הר הגשם) בו מצוי הר המוסלה (2925מ') הגבוה בהרי בולגריה. הנסיעה בדרכי הרים בנופים מיוערים ובין כפרים נדחים שהזמן עצר בהם מלכת.      

המסלולים הנתונים לבחירה הם:
מסלול א- 25 ק"מ מהמלון ארוחת צהריים בחווה לגידול דגים.
מסלול ב- 30 ק"מ מהמלון וארוחת צהריים בחווה לגידול דגים.
מסלול ג- 50 ק"מ מהמלון עם ארוחת צהריים בבקתת הרים.
מסלול ד'- 30 ק"מ מהמלון וארוחת פיקניק בשטח.

יום 4 –יום א'- (אופציה) באנסקו – רכס הפירין- סופיה- ת"א
ביום האחרון לפי החלטתכם נעשה טיול טרקטורונים מאחד המסלולים המוצעים למעלה או נעלה על המיניבוס שייקח אותנו לטיול  על רכס הפירין המתנשא גם הוא לגובה של כמעט שלושת אלפים מטר, נעלה ברכבל פתוח לפסגת הבזבוג ונעשה מסלול רגלי קסום, מי שירצה, בנוף אלפיני בין אגמי הרים. את ארוחת צהריים נאכל במקום. נשים פעמינו צפונה לכיוון סופיה כאשר יש לנו 2 אפשרויות: להיכנס בדרכנו למנזר רילה הגדול והמפורסם במנזרי בולגריה הממוקם בחלק המערבי של הרכס או לחילופין לעשות סיור רגלי במרכזה של סופיה ואם אפשר יהיה לתת קצת זמן חופשי לפני הטיסה. אל שדה התעופה בסופיה נגיע בסביבות שעה 20:30 כדי לטוס בחזרה בשעה 22:50.

הערה: שינויים במסלול ייעשו בהתאם למזג האוויר, שיקול דעתו של המדריך וכמובן בהתאם להעדפות הקבוצה.

ניתן לעיין במכתבי מטיילים ובתמונות נוספות מתוך אלבום התמונות באתר.

תנאים ומחירים

לפרטים וייעוץ חינמי צרו קשר -

*  כוכבית אדומה – חובה למלא את הפרטים

לפרטים וייעוץ חינמי צרו קשר -

*  כוכבית אדומה – חובה למלא את הפרטים

דילוג לתוכן